De studio

Al zo’n 14 jaar alweer!

Al zo'n 14 jaar alweer!

Vliegende Varkens heeft een lange staat van dienst met het in de spotlights zetten van ondernemers; lokaal in ons eigen vertrouwde Oldenzaal, maar ook regionaal en landelijk. Op welke manier wil jij in beeld komen en waar wil jij schitteren? Deze spannende ontdekkingstocht gaan we graag met jou aan. We bepalen samen het doel. Vervolgens ontwikkelen en realiseren wij een effectieve strategie. Effectief ja, maar altijd stijlvol en inspirerend.

DIT ZIJN WIJ

Dit zijn wij

Een gedreven team van hoogopgeleide ontwerpers en communicatieprofessionals. Onze kwaliteit: creatieve communicatie via traditionele communicatie dan wel online. En als we er even geen kaas van gegeten hebben, betrekken we er een specialist bij uit ons grote netwerk. Kwaliteit en klanttevredenheid staan bovenaan onze prioriteitenlijstje. Kom je een keer kennis maken? Of nodig je ons uit?   

Iris Oude Groeniger

GRAFISCH ONTWERPER / EIGENAAR
iris@vliegendevarkens.nl

Kleurrijk en creatief. Dat kenmerkt Iris. Perfectionist en oog voor detail. Met haar brede kijk op de wereld zorgt zij altijd weer voor inspiratie en verrassingen. Ze maakt graag mooie dingen en met haar goede smaak is het altijd raak!

linkedinpersoneel

Mark Franssen

TEKSTZWIJN
mark@vliegendevarkens.nl

Meewerkend partner met een breed takenpakket zoals de administratie en tekstredactie. Mark vindt het erg inspirerend om in allerlei lopende zaken mee te denken. Brainstormen over een nieuw concept; het mooiste wat er is.

linkedinpersoneel

Björn Lansink

GRAFISCH ONTWERPER
bjorn@vliegendevarkens.nl

Een echte duizendpoot. Dat is Björn. Zeer geduldig, netjes en geordend pakt hij alles aan. Hij houdt van stijlvolle eenvoud, goed doordachte details en ambacht. Geïnspireerd door zijn reizen staat hij altijd met ideeën klaar!

linkedinpersoneel

Dunja

HOOFD BEVEILIGING & TRENDWATCHER

info@vliegendevarkens.nl

Een mensenkenner met een hoog knuffelgehalte. Dat is Dunja, onze waakhond / blij-dat-je-er-bent-hond. Altijd alert als onze deurbel gaat, tenzij ze lekker slaapt of eet, en beide doet ze het liefst vaak en veel!

Marloes Nijkamp

STAGIAIRE GRAFISCH VORMGEVER
stage@vliegendevarkens.nl

Gaat door tot alle details kloppen. Met een leergierige houding wil Marloes haar kwaliteiten naar een hoger niveau tillen. Door haar creativiteit en mensenkennis weet zij aan te sluiten bij verschillende wensen en ideeën van de klanten.

Missie en visie

Missie en visie

Communiceren doe je samen. De Vliegende Varkens geloven heilig in co-creatie. Partnerschap op een maatschappelijk verantwoorde wijze. Door te handelen met respect voor mens en milieu brengen wij creatieve projecten tot stand. Dit geeft Vliegende Varkens een unieke eigenheid. 

Daarnaast is onze persoonlijke aanpak, waarbij heldere en vriendelijke communicatie de kernwoorden zijn, voor veel klanten dé reden om met ons samen te werken. Wij willen prikkelen. Door samen te sparren in een hutje op de hei, door met waanzinnige ideeën te komen of door analytisch een vraag onder de loep te nemen. Dit doen wij met inzet van moderne middelen. Gebaseerd op de nieuwste inzichten op het gebied van marketing, psychologie en communicatie. Wij willen vragen tastbaar maken. Wij willen exact weten wat jou en jouw doelgroep beweegt. Zo kunnen wij effectief voor jou aan de slag.

Onze drijfveer is jou ontzorgen op het gebied van marketing en communicatie. Wij durven vanaf de basis actief mee te denken voor een optimale merkontwikkeling. Dit maakt ons veelzijdiger dan het gemiddelde reclamebureau. Met een ijzersterk netwerk en een opvallend creatief inzicht weten wij effectieve campagnes en communicatie-oplossingen te bieden. Zo biedt Vliegende Varkens een meerwaarde voor jouw bedrijf.

WERKWIJZE

Onze werkwijze

Ons ontwerpproces in 4 heldere stappen; stappen die de zintuigen prikkelen. Strategisch, pittig en effectief.

Afbeelding

Horen

1. Horen

Jij wordt uitgehoord
Een goed gesprek. Daarmee begint onze gezamenlijke zoektocht. Wat is jouw huidige situatie, waar wil je naartoe en wat is je daadwerkelijke vraagstelling? We onderzoeken wat je wilt uitdragen en uitstralen. Welke middelen we daarbij voor je gaan inzetten, bepalen we later.

Proeven

2. Proeven

Jouw wens geeft ons vleugels
Op basis van dat eerste gesprek, gaan wij lekker aan de slag. Na een paar dagen stellen wij een analyse op en brengen wij advies uit. We presenteren jou onze ideeën over strategie en een eerste concept, zodat je al een beetje kunt proeven. We nodigen je graag uit om op het concept te schieten; dat helpt ons juist om de volledige 100% eruit te halen.

Voelen

3. Voelen

Een sprankelend ontwerp; nou hoe voelt dat?
Na jouw goedkeuring werken wij het concept en strategie verder uit. We gooien al onze creativiteit op tafel om tot het beste resultaat te komen. En … we gaan net zo lang door, totdat jij een goed gevoel hebt bij het ontwerp.

Zien

4. Zien

Laat je aan de wereld zien
De lancering. Een spannend moment. De daadwerkelijke oplevering van het ontwerp. Jouw wens is vertaald en jouw product gaat strategisch de wereld in. Je laat je zien!